ΑΛΛΑΓΕΣ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή* ολόκληρης ή μέρους της παραγγελίας σας, οφείλετε να συμπληρώσετε την αντίστοιχη φόρμα που θα λάβετε μαζί με την απόδειξη της παραγγελίας σας με όλες τις πληροφορίες που ζητούνται.
Θα πρέπει να μας αποστείλετε τη συμπληρωμένη φόρμα μαζί με τα προιόντα που θέλετε να αλλάξετε με την εταιρεία courier της επιλογής σας και καλύπτοντας πλήρως τα έξοδα μεταφοράς, στο κατάστημα Hunkemoller Πάτρας (Αγίου Νικολάου 20, Πάτρα, Τ.Κ. 26221).
Υπάρχει δυνατότητα αποστολής των προϊόντων προς αλλαγή μέσω Box Now με κόστος μεταφορικών 2,95€.
Η αλλαγή μέσω BOX NOW γίνεται κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία.
Αφού προβούμε στον αντίστοιχο έλεγχο για την κατάσταση των προϊόντων, θα προχωρήσουμε σε εκ νέου αποστολή των προϊόντων που επιλέξατε μέσω της αντίστοιχης φόρμας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αλλαγής, με χρέωση του κόστους μεταφοράς (2€). Το ποσό αυτό θα προεξοφλείται μέσω τραπεζικής κατάθεσης.
* Στα είδη Clearance δεν πραγματοποιούνται αλλαγές.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε επιστροφή* της παραγγελίας σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μόνο ολόκληρη την παραγγελία σας και όχι μέρος αυτής.
Η επιστροφή χρημάτων ισχύει μόνο για ηλεκτρονικές αγορές.
Θα πρέπει να μας αποστείλετε συμπληρωμένη την αντίστοιχη φόρμα που θα λάβετε μαζί με την απόδειξη της παραγγελίας σας μαζί με όλα τα προιόντα της παραγγελίας με την εταιρεία courier της επιλογής σας και καλύπτοντας πλήρως τα έξοδα μεταφοράς στο κατάστημα Hunkemoller Πάτρας (Αγίου Νικολάου 20, Πάτρα, Τ.Κ. 26221).
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε επιστροφή με Box Now. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Το κόστος μεταφορικών για την επιστροφή με Box Now (2,95€) θα αφαιρείται από το τελικό ποσό της επιστροφής.
Αφού προβούμε στον αντίστοιχο έλεγχο για την κατάσταση των προϊόντων, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων του ακριβές ποσού της παραγγελίας σας (χωρίς το κόστος των μεταφορικών) στα στοιχεία που έχετε συμπεριλάβει στην αντίστοιχη φόρμα.
Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική εξόφληση της παραγγελίας. Μόνη εξαίρεση η πληρωμή μέσω Αντικαταβολής, για την οποία η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η διαδικασία της επιστροφής των χρημάτων μπορεί να ολοκληρωθεί σε έως και 20 ημέρες από την ημερομηνία της επιστροφής της παραγγελίας.
* Στα είδη Clearance δεν πραγματοποιούνται επιστροφές.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Εαν έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία της παραγγελίας μέσω του site και για κάποιο λόγο αλλάξατε γνώμη μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν γίνει η αποστολή της παραγγελίας με mail στο contact@hunkemoller.gr προκειμένου να ακυρώσετε την παραγγελία σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
- Το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση ή επιστροφή της παραγγελίας σας δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που τα προιόντα δεν επιστραφούν εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την όποια αντικατάσταση ή επιστροφή.
- Αλλαγές δε πραγματοποιούνται σε όλα τα σλιπ, κορμάκια και εσώρουχα για λόγους υγιεινής
- Για να πραγματοποιηθεί αλλαγή ή επιστροφή μιας παραγγελίας θα πρέπει τα προιόντα που θα μας αποστείλετε να είναι στην αρχική τους κατάσταση καθώς και με όλες τις απαραίτητες σημάνσεις (καρτελάκια).
Σημείωση: Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στην HUNKEMOLLER υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας προτείνουμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν πιθανά προβλήματα.